Wednesday

Guna Ubat Gegat Untuk Jimat Minyak? Berani Mencuba?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar anda? Terima kasih kerana sudi siggah di blog ini. Pernahkan anda mendengar mengenai perihal ubat gegat yang berkesan dalam menjimatkan minyak. Topik ini sebenarnya dah lama dah.



Antara info yang pernah saya dapat, ubat gegat ini sememangnya membantu dalam melancarkan pembakaran bahan bakar. Namun, apa yang terjadi ialah karbon akan terkumpul dengan banyaknya pada piston anda. Maklumat yang saya dapat tu daripada sini http://www.wangcyber.com/forum/survey-and-poll/47959-guna-ubat-gegat-utk-jimat-minyk-kenderaan.html

Bagaimana ubat gegat ni boleh membantu dalam melancarkan pembakaran? Ubat gegat apabila bercampur dengan petrol akan mengeluarkan gas yang mana dapat menyambar percikan api. Dengan adanya gas ini, pembakaran petrol akan menjadi lebih cepat. http://ezany-kun.com/tips-jimat-minyak-kereta/.

Jika anda selongkar di google, agak ramai yang buat post tentang cara ni dan mungkin diorang puas hati. Terus terang saya katakan, saya memang tak berani nak cuba sesuatu yang perlu dimasukan ke dalam tangki minyak. Saya agak risau dengan sesuatu yang perlu dimasukan ke dalam tangki minyak ni. Hehe.

Jika betul anda nak jimatkan penggunaan minyak kenderaan anda, saya cadangkan anda guna Hyper i-Charge yang saya tawarkan di sini. Ada video cara macam mana Hyper i-Charge berfungsi dan testimoni. Nak tahu lebih lanjut mengenai Hyper i-Charge boleh klik SINI. Harga berpatutan dan sekarang ada BONUS untuk pembeli bertuah.

Sekian dahulu post untuk kali ini.

Wassalam..

No comments:

Post a Comment